torstai 25. lokakuuta 2012

September: blink på det förgångna

Är den här min häst?

Skinny 2007 juli (c) Familj Forsberg
Ja, det är han. Lilla mager varmblodig. Räddad från hem när dom kunde inte ta hand honom längre. Familjen jag köpte honom från adopterade honom från en viss plats dom tog hand om hästar som hade nån problem.

När jag började att studera i universitet 2007, började Skinny ett nyt liv med ny familj och fick äta upp. När jag tittar på bilder, jag måste titta på två gånger att är det den samma häst :).

(C) familj Forsberg

Skinny hade också en annan olycka när nånting skadade honom i hagen 2009.

Juli 2009 (c) Katrin Melander
Jag har tänkat på dessa tolv år många gånger vi levde skilt och vad har händ för oss båda. Det känner så otrolig att köra och hälsa på den samma häst som jag hade i mitt liv 12 år sedan :D. På sådan sätt vi är samma varelser, men inte hellre. Återseende är på samma gång återuppbyggnad :).

Vi ska se vad ska hända för båda av oss i framtiden, hur det ska gå :).

Bilder (c) Forsberg och Melander, tack

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti