sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Oktober: Mattid!

Jag översätter igen från finska blogg.. Från oktober.
Skinny tror at det är hans mat
Vad händer på en gång under mattiden ..^^ Titta på bakgrunden på bilden. Jag har Skinnys matskål och märkte inte att Salli hade följat med bakom mig fast jag hade droppat hennes matskåt redan (den som Skinny närmar sig på bilden ovan). Haha, därför behövde jag ta bort båda av matskål för att få ge båda dina egna matskålar. Det såg ut så här:


När jag tog matskål bort och Salli följde med tänkte Skinny att lära Salli att ge honom lite rum :D.

Ska du försöka att ha MITT mål??!


Kanske Skinny behövde inte ta det så seriöst ;)
De bara testar att vilkendera rör vem :D

Och när häastar hade lugnat sig gav jag mat äntligen :). Det var bra att i sommarhemm jag fick vara med att mata dom.

Salli äter, mums mums

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti