sunnuntai 5. elokuuta 2012

Skyfighter igen



Vad en häst gillar mest -att äta :D

Jag fick Skinnys hästpass tillbaka från Hippos. Han är nu registrerat i Finland och i Hippos hemsida är data tidsenlig. Fint att se mitt eget namn på sidan :). Också Svensk Travsport "erkänner" att Skinny har exporterat från Sverige. Och vad som viktigast, Skinnys officielt namn är inte längre Skyfighter S.F. men helt enkelt Skyfighter igen <3! S.F. var ju fogat när han var importerat till Sverige 2000.

Skinny och bollarna

För jag har sett och hört att någon hästar gillar att spela med boll, undrade jag att jag borde försöka och se om Skinny gillar det också. Nej, han var inte ens intresserad. Han bara tittade på när bollen gick förbi. Bollar låg båda av bollar ensam i bete. Bara Salli gick och puffade lite.

"Jasså, en boll, kanske borde jag lyfta huvudet från väg?"

"Hmm, mums, jasså där går bollen.."
"Bollen kom och gick, jag fortsätter att äta"

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin katsomassa blogiasi, hauskaa että sinullakin on kaverina lämminverinen. Kiitos kommentistasi :).

      Poista