sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Drickar

Jag har provat att få Skinny dricka mer, för att hans system får "rensning". Vi svällar hans Dermavital kraftfoder -där vatten kommer nästan oansenligt. Ytterligare jag har bjudat honom olika drickar...



Först började jag med morotjuice (ekologisk, utan socker). Nej, han gillade inte. Men drack när jag lägge ett äpple med.

Smaka var så snäll :D


Morotjuice


"Jag äter hellre än dricker"

 Innan vi går på stropp, provar vi om han vill dricka lite mer..;)


Titta! Där! Drick!
Mmmm... ska jag dricka?

Kanske jag kan dricka lite, äpplar smakar gott!

Eftersom Skinny gillar om äpplena, provade jag följande gång med äpplejuice (utan socker), men han gillade inte det heller. Då började jag ge honom bara varmt vatten och äpplen :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti