sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Vad hände det med huvan?


Kliar!
Skinnys öron kliar jättemycket. Små insekter krypar in och kliar även mer. Sedan han ber att jag skrapar honom eller han flaxar hela huvuden

"Skrapa mig"

Han har kliat så mycket att det finns skorpar nära hans öron. Därför har jag provat att han använder huvar..


Jag tänkte att kliande ska lätta när det blir inte mer stingar..Men när jag tar hovan på..

… Nästa dag kommer han att hälsa på mig.. A) hovan på halsen:



B) eller han har tog av huvan och det  ligger nånstans på bete XD...

Han har täcke, men var är huvan ;)?

Härlig :D.. men i alla fall jag har nu PROVAT att lätta hans problem ;)

Eftersom hans gamla flugtäcke gick sönder, köpte jag en ny, och igen en (olik) huva till -om han skulle ha det på :D.

Helt ny täcke och huva



Nalle :D
Och igen, också den här ny huvan hittade jag från bete på följande dag. Antingen han ska lära sig, eller jag ska tro på att han gillar inte om det :D.Vi har nu 4 huvar i alla fall :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti